Regulamin sprzedaży dla umów zawieranych na odległość

                                                   

I. W regulaminie używamy pojęć:

a. my – sprzedawca, czyli AMTII.

Nasze pełne dane:

Mateusz Majchrzak - amtii działalność jendnoosobowa,

miejscowość: Biskupice 23, 63-12 Dominowo,

Centralna Ewidencja I Informacja o działalności Gospodarczej

NIP: 7861724217 REGON: 388159725

b. Ty – kupujący; każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna bez

osobowości prawnej, która składa zamówienie w naszym sklepie,

nasz sklep – sklep internetowy pod adresem www.amtii.pl

c. nasz sklep – sklep internetowy pod adresem www.amii.pl

d. zakupy prywatne – zakupy robione przez konsumenta lub osobę fizyczną, która

prowadzi działalność gospodarczą, pod warunkiem, że zakupy te nie mają dla tej osoby

charakteru zawodowego.

II. Nasze produkty-Co sprzedajemy

5. Sprzedajemy produkty, które prezentujemy w naszym sklepie

6. Jako sprzedawca mamy obowiązek dostarczyć Ci rzeczy wolne od wad. Wszystkie produkty w naszym sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz legalnie wprowadzone na polski rynek. Możemy jednak sprzedawać też produkty, które były krótko używane lub wykorzystywane jako ekspozycja - takie produkty odpowiednio oznaczamy i opisujemy jako outlet.

[Podstawa prawna: art. 5561 oraz 556ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.]

III. Działanie naszego sklepu-jak możesz korzystać z naszego sklepu

7. W naszym sklepie możesz:

     a. robić zakupy

     b. korzystać z indywidualnych rabatów

     c. uczestniczyć w promocjach i

         konkursach

     d. oceniać produkty i pisać o nich opinie

8. Aby robić zakupy w naszym sklepie nie musisz być zarejestrowany

9. Jeśli zarejestrujesz konto możesz dodatkowo sprawdzić swoją historie operacji na naszym sklepie - przykładowo historia zamówień.

10. Konto możesz zarejestrować na stronie AMTII rejestracja. W trakcie rejestracji zaakceptuj nasz regulamin. Potwierdzenie rejestracji przyślemy na adress E-mail.

11. W każdym momencie możesz usunąć konto. Aby to zrobić:

     a. wyślij wiadomość z prośbą o

         usunięcie na adres

         E-mail: amtii@amtii.pl

         ze skrzynki pocztowej dopisanej do

         naszego sklepu lub zadzwoń pod

         numer: +48 508 911 575

12. Strona naszego sklepu działa prawidłowo, jeśli:

a. używasz przeglądarki Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Safar

i lub Opera w najnowszej wersji

b. masz włączoną w przeglądarce obsługę języka Javascript

c. masz włączoną w przeglądarce obsługę ciasteczek i danych stron.

13. Reklamacje związane z Twoim kontem w naszym sklepie możesz wysyłać na adres E-mail: amtii@amtii.pl Reklamacje rozpatrzymy w przeciągu 14 dni od dnia zgłoszenia.

IV. Sprzedaż produktów - jak możesz kupić produkty w naszym sklepie

14. Produkty z naszego sklepu sprzedajemy na stronie internetowej www.amtii.pl oraz przyjmujemy zamówienia telefoniczne i poprzez wiadomość E-mail.

16. Zamówienia w naszym sklepie możesz składać poprzez stronę internetową www.amtii.pl, mejl oraz telefon. W naszym sklepie możesz to robić na dwa sposoby:

    • przez swoje konto,
    • bez zakładania konta – jeśli każdorazowo zaakceptujesz regulamin.

17. Żeby robić zakupy w naszym sklepie:

     a. Przeczytaj informacje o produkcie.

     b. Dodaj do koszyka produkty (jeśli są dostępne).

     c Wybierz sposób dostawy.

     d. Wybierz sposób płatności.

     e. Wprowadź dane odbiorcy.

     f. Sprawdź podsumowanie swojego zamówienia.

     g. Złóż zamówienie przy użyciu przycisku "Kupuję i płacę"

18. Potwierdzenia zawarcia umowy prześlemy na adres E-mail, który został podany przez Ciebie w zamówieniu.

19. Twoje zamówienie jest ważne przez 5 dni kalendarzowych od dnia w którym je przygotujemy. Jeżeli w tym czasie nie odbierzesz produktu, nie zapłacisz za niego lub nie będziemy mogli się z Tobą skontaktować - anulujemy je.

V. Dostawa - jak dostarczamy Twoje zakupy

20. Produkty dostarczamy na terenie Europy.

21. Produkty dostarczamy w sposób, który wskażesz przy zamówieniu:

     a. Kurierem

     b. Do paczkomatów

22. Koszt dostawy sprawdzisz na www.amtii.pl/dostawa.

23. Twoje zamówienie dostarczamy następnego dnia roboczego jeśli zamówienie zostało złożone do godziny 12:00. Jeżeli termin dostawy danego towaru będzie dłuższy, przybliżony czas dostawy będzie napisany przy ofercie produktu w naszym sklepie internetowym.

24. Kiedy odbierasz przesyłkę, potwierdzasz jej odbiór – swoim podpisem lub przez system paczkomatu. Jeśli robisz zakupy prywatne, od tego momentu jesteś właścicielem produktu i odpowiadasz za jego uszkodzenie lub utratę.

25. Jeśli zauważysz, że przesyłka lub jej zawartość jest uszkodzona lub niekompletna (nawet, jeśli opakowanie nie jest naruszone) – zgłoś reklamację przewoźnikowi. To ułatwi procedurę reklamacyjną.

     a. Przy dostawie kurierem:

          • zgłoś reklamację bezpośrednio do przewoźnika – najlepiej, jeśli

             spiszesz z kurierem protokół stanu przesyłki. 

             Reklamację u przewoźnika możesz złożyć w ciągu 7 dni od

             odbioru przesyłki; lub

          • skontaktuj się z nami (najlepiej w ciągu 24 godzin od odbioru przesyłki) – przez

             formularz na stronie www.amtii.pl/kontakt

     b. Przy dostawie paczkomatem:

          • Pokaż uszkodzenia przed kamerą;

          • Umieść uszkodzoną, nieotwartą przesyłkę w tej samej skrytce

             paczkomatu, w której się znajdowała i zamknij tę skrzynkę - zgodnie

             z komunikatem na ekranie paczkomatu.

          • Zgłoś reklamację właścicielowi danego paczkomatu - zgodnie z

             komunikatami  na ekranie paczkomatu - lub nam, przez formularz na

             stronie www.amtii.pl/kontakt

26. Jeśli kupujesz kilka produktów, możemy podzielić je na mniejsze przesyłki. W takim wypadku koszt dostawy, który podaliśmy Ci w podsumowaniu zamówienia, nie zmieni się.

27. Jeśli nie będziemy mogli zrealizować Twojego zamówienia, możemy zamiast tego zaproponować Ci inne produkty o takiej samej jakości, przeznaczeniu i cenie (świadczenie zastępcze). Możesz wybrać, czy przyjmujesz te produkty, lub możesz odstąpić od umowy. [Podstawa prawna: art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta]

VI.Płatności - jak możesz zapłacić za zakupy

28. Ceny wszystkich produktów w naszym sklepie podajemy w złotych polskich. Podajemy ceny brutto, czyli takie, które zawierają podatek VAT. Cena produktu nie zawiera kosztu przesyłki.

29. Za zakupy możesz zapłacić na kilka sposobów –w zależności od tego, który sposób dostawy wybierzesz. Jeśli zamówienie dostarczymy Ci:

     a. Kurierem - możesz zapłacić:

          • Przelewem (przedpłata)

          • Elektronicznie przez dotpay (przedpłata)

          • Gotówką (przy odbiorze)

          • kartą płatniczą lub blikiem (przy odbiorze u wybranych kurierów)

     b. Do paczkomatu - możesz zapłacić:

          • przelewem (przedpłata)

          • elektroniczne przez dotpay (przedpłata)

          • kartą płatniczą (przy odbiorze, w wybranych paczkomatach)

30. Pobieramy opłatę za realizację transakcji, jeśli wybierzesz płatność:

     a. Elektroniczną przez dotpay.

     b. Kartą płatniczą w paczkomacie.

Opłata zależy od kosztów wysyłki i od łącznej wartości brutto produktów, które zamawiasz. Dokładaną wysokość opłaty podamy Ci w podsumowaniu zamówienia, zanim je złożysz. Jeśli wybierzesz płatność kartą w paczkomacie, pobierzemy dodatkową opłatę za transakcję – niezależnie od kosztów dostawy.

31. Faktury wystawiamy i przesyłamy w formie elektronicznej. Gwarantujemy autentyczność ich pochodzenia oraz integralność treści.

32. Każdą fakturę elektroniczną dostarczymy na adres mejlowy który nam wskażesz, lub który podajesz podczas rejestracji. Jeśli zmieniasz adres mejlowy – powiadom nas o tym pisemnie lub mejlowo. Jeśli tego nie zrobisz, wiadomości, które wyślemy na Twój dotychczasowy adres mejlowy będziemy traktować jako prawidłowo doręczone.

33. Nie odpowiadamy za błędne dane na fakturze, jeśli takie dane wskażesz podczas rejestracji lub gdy składasz zamówienie.

34. Za każdym razem, kiedy składasz zamówienie, możesz zrezygnować z faktury elektronicznej. Wówczas dodaj komentarz przy zamówieniu z prośbą o fakturę w formie papierowej.

35. Jeśli odstąpisz od umowy lub kiedy pozytywnie rozpatrzymy Twoją reklamację, w której wybrałeś zwrot środków takiego zwrotu dokonamy metodą w jakiej płatność została wykonana.

VII. Prawo od odstąpienia od umowy - jak możesz zrezygnować z zakupu

36. Jeśli robisz zakupy prywatne i zawierasz umowę na odległość – to znaczy, kupujesz produkty w naszym sklepie poza salonem – możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość i zwrócić swoje zakupy. Zasady, które opisujemy w tym rozdziale, dotyczą Cię tylko w takim przypadku.

37.Możesz zgłosić zwrot – czyli odstąpić od umowy – w ciągu 14 dni od kiedy odbierzesz produkt (Ty, lub osoba, którą wskażesz, inna niż przewoźnik). Nie musisz podawać przyczyny.

38.Oświadczenie o tym, że odstępujesz od umowy, możesz wysłać:

a. mejlem na adres: amtii@amtii.pl

b. pocztą na adres: Mateusz Majchrzak, miejscowość Biskupice 23, 63-12 Dominowo

38. Nie możesz zwrócić produktu i odstąpić od umowy, jeśli:

  • za Twoją zgodą wykonaliśmy w pełni usługę i poinformowaliśmy Cię przed rozpoczęciem świadczenia, że po tym jak je spełnimy, utracisz prawo do odstąpienia od umowy;
  • kupujesz produkt, który przygotowaliśmy zgodnie z Twoją indywidualną specyfikacją lub na Twoje indywidualne potrzeby, na przykład komputer z indywidualnym montażem lub smartfon z grawerem;
  • kupujesz od nas nagrania dźwiękowe, wizualne albo programy komputerowe, które dostarczymy Ci w zamkniętym opakowaniu, a Ty je otworzysz;
  • dostarczyliśmy Ci produkt w zamkniętym opakowaniu ze względów higienicznych i zdrowotnych, a Ty je otworzysz;
  • wylicytowałeś produkt w drodze aukcji publicznej;kupujesz produkt, który po dostarczeniu ze względu na swoją funkcję, zostaje nierozłącznie połączony z innymi rzeczami np. użyty tusz do drukarki.

39. Jeśli będziesz korzystać z produktu, który zwracasz – odpowiadasz za zmniejszenie jego wartości. Możesz używać produktu tylko po to, żeby sprawdzić jego cechy i funkcje.

40. Produkt, który zwracasz, odeślij do nas jak najszybciej – do 14 dni od kiedy zgłosisz nam zwrot. Kiedy kupujesz produkt w zestawie z innym produktem, możesz zwrócić jedynie cały zestaw. Gdy odstępujesz od umowy sprzedaży, odstępujesz też od umów dodatkowych wobec tej umowy.

41. Jeśli odstępujesz od umowy bez podania przyczyny (w terminie 14 dni), ponosisz koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) nam produktu.

42. Jeśli przy składaniu zamówienia wybierzesz inny sposób dostarczenia produktów niż najtańszy, zwykły, oferowany w naszym sklepie –zwracamy Ci koszty tylko tego najtańszego sposobu dostarczenia przesyłki.

VIII. Reklamacje- jak możesz je składać

43. Jeśli kupisz od nas produkty, masz prawo złożyć reklamację.

44. Reklamację produktu z tytułu rękojmi możesz nam złożyć w dowolnej formie. Zalecamy, żebyś zgłosił ją przez emajl amtii@amtii.pl Dzięki temu będziemy mogli szybciej rozpatrzyć Twoje zgłoszenie.

a. czas rozpatrzenia reklamacji:

  • 14 dni od otrzymania oświadczenia klienta i towaru – w przypadku roszczeń z tytułu rękojmi z wyłączeniem odstąpienia od umowy sprzedaży lub 30 dni od otrzymania oświadczenia klienta i towaru – w przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży w związku z realizacją roszczeń z tytułu rękojmi,
  • 14 dni roboczych od otrzymania oświadczenia Klienta i towaru – w przypadku roszczeń z tytułu gwarancji, przy czym w przypadku wystąpienia konieczności wysłania wadliwego towaru lub jego części do specjalistycznych serwisów okres rozpatrywania zgłoszenia reklamacyjnego może zostać wydłużony do 28 dni roboczych.

45. Jeśli zgłaszasz reklamację za pomocą e-mail na naszej stronie, zaczekaj, aż dostaniesz od nas wiadomość z instrukcją. Kiedy przyjmiemy Twoją reklamację, wyślemy Ci wiadomość mejlem. Podamy w niej Twój numer zgłoszenia (numer RMA) oraz instrukcję, co zrobić dalej.

46. Twój numer zgłoszenia (RMA) jest ważny przez 7 dni. Jeśli wyślesz produkt po tym terminie, możemy mieć problem z jego identyfikacją.

47. Reklamowany produkt możesz:

przesłać na adres: Mateusz Majchrzak, miejscowość Biskupice 23, 63-012 Dominowo – tę formę zalecamy.

48. Gdy rozpatrzymy Twoją reklamację możemy wysłać Ci dokument z wynikiem ekspertyzy serwisowej.

49. Reklamowany produkt możesz odebrać w formie, w jakich nam go dostarczyłeś.

50. Kiedy przyjmiemy od Ciebie produkt w naszym serwisie, wydamy Ci potwierdzenie przyjęcia serwisowego. Jest to jedyny dokument, za pomocą którego możesz odebrać produkt w naszym salonie bez sprawdzania Twoich danych.

51. Produkt możesz odebrać w ciągu 30 dni, od kiedy powiadomimy Cię, że rozpatrzyliśmy reklamację. Jeżeli tego nie zrobisz, wyślemy Ci wezwanie i wyznaczymy kolejny termin 14 dni na odbiór produktu. Po tym czasie będziemy mogli naliczyć Ci opłatę za każdy miesiąc przechowywania sprzętu. Opłata ta wynosi 5% aktualnej stawki za 1m2 powierzchni magazynowej w Częstochowie.

52. Większość produktów, które oferujemy w naszym sklepie, jest objęta gwarancją producenta, importera lub naszą. Warunki gwarancji znajdziesz w karcie gwarancyjnej produktu. Masz prawo skorzystać z gwarancji na produkt, nawet jeśli przy zakupie nie otrzymasz karty gwarancyjnej. Postanowienie to nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień, które wynikają z praw konsumenta i przepisów o rękojmi.

53. Jeśli jesteś przedsiębiorcą, wspólnie ustalamy, że wyłączamy naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne produktu. Przede wszystkim ustalamy z Tobą, że jako sprzedawca nie będziemy ponosić odpowiedzialności także za wady ukryte produktu. Ten warunek nie dotyczy zakupów prywatnych (pkt 1 d).
[Podstawa prawna: art. 558 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny.]

54. Jeśli robisz zakupy prywatne, masz prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, możesz w tym celu:

Podstawa prawna: ustawa z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.]

IX. Prywatność i dane osobowe - jak przetwarzamy i dbamy o Twoje dane

55. Twoje dane osobowe przetwarzamy zgodnie z obowiązującym prawem i naszą polityką prywatności. Politykę prywatności znajdziesz w załączniku do tego regulaminu.

56. Przetwarzamy Twoje dane osobowe, gdy:

  • robisz zakupy w naszym sklepie. Twoje dane przetwarzamy, gdy obsługujemy transakcje i usługi, z których korzystasz podczas zakupów;
  • korzystasz z innych usług, które są dostępne w naszym serwisie;
  • wyrażasz zgodę na działania marketingowe. aby przedstawić Ci treści dopasowane do Twoich potrzeb;
  • mamy prawnie uzasadniony interes, aby Twoje dane przetwarzać (np. kiedy występujesz do nas z roszczeniami).

57. Swoje dane podajesz nam dobrowolnie. Pamiętaj, że jeśli ich nam nie podasz, nie będziemy mogli zaoferować Ci swoich produktów i zrealizować usług.

58. Administratorem Twoich danych osobowych jesteśmy my, czyli AMTII  z siedzibą w Dominowie 63-012 w miejscowości: Biskupice23. Nasze szczegółowe dane znajdziesz w pierwszym punkcie tego regulaminu.

59. Zawsze masz prawo dostępu do swoich danych osobowych – w granicach przewidzianych przepisami prawa. Możesz je sprostować, usunąć, ograniczyć ich przetwarzanie, wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych. Masz też prawo, aby przenieść swoje dane oraz złożyć skargę do organu nadzorczego. Masz prawo cofnąć swoją zgodę w dowolnym momencie, co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania Twoich danych, przed jej wycofaniem.

60. Zasady, zgodnie z którymi przetwarzamy Twoje dane osobowe, opisaliśmy w polityce prywatności. Wejdź na stronę: www.amtii.pl/politykaprywatnosci. Pod tym adresem znajdziesz naszą klauzulę informacyjną i szczegółowe informacje o przetwarzaniu Twoich danych osobowych, w tym informację o prawach, które Ci przysługują.

X. Zmiany regulaminu - w jaki sposób możemy zmienić zasady

61. Jeśli zmienimy ten regulamin, udostępnimy go w naszym sklepie co najmniej 7 dni przed tym, od kiedy nowy regulamin zacznie obowiązywać. Wyjątkiem jest sytuacja, w której:

  • natychmiastową zmianę wymusza na nas obowiązek prawny lub regulacyjny;
  • chcemy chronić Cię przed oszustwami, złośliwym oprogramowaniem, spamem, naruszeniem danych lub innymi zagrożeniami dla cyberbezpieczeństwa.

62. Jeśli masz konto w naszym sklepie, o zmianie regulaminu poinformujemy Cię, kiedy następnym razem się zalogujesz. Poprosimy Cię wtedy o akceptację zmian w regulaminie. Zmiany w regulaminie zaakceptujesz poprzez kliknięcie w polu tego komunikatu. Jeśli nie zaakceptujesz tych zmian, system Cię wyloguje. W takiej sytuacji możesz kontynuować zakupy w naszym sklepie bez zalogowania, zgodnie z naszym regulaminem.

63. Zamówienia, które złożysz przed tym, jak w życie wejdzie nowy regulamin, zrealizujemy zgodnie z wcześniejszymi zasadami.

64. Zmiana regulaminu nie narusza praw nabytych użytkowników, którzy korzystają z naszego sklepu.

Mydlane Kwiaty Lotosu